Ειρήνη μεταξύ ανθρώπων - Πόλεμο με τους απάνθρωπους

poetry the soul's kingdom

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Τρικλοποδιάς - Φαντάζομαι τον ουρανό να ήταν θάλασσα γλυκού νερού


Φαντάζομαι τον ουρανό να ήταν θάλασσα γλυκού νερού  . .
Τ’ αστέρια να ταν βότσαλα που πέφτουν που και που σαν δώρο για εμένα για να κάνω μια ευχή. .
Κι όποτε κάνω μια ευχή να στάζει απ τον ουρανό νερό πολύ να πιώ που θα με κάνει προς τα πάνω να πετάξω . .
Να πετάξω προς αυτή τη θάλασσα του ουρανού  , βουτιά να κάνω , μακροβούτι και να φτάσω στο βυθό της . .
Κι ο βυθός της να χει κάπου μια σπηλιά . .
Μια σπηλιά που βγαίνει σ’ έναν ομοιόμορφο πλανήτη σαν αυτόν εδώ τον ίδιο τον δικό μου , σε παράλληλους , μελλοντικούς και του παρελθόντος χρόνους  . .
Και να ζήσω εκεί πέρα όλα εκείνα που ονειρεύτηκα εδώ πως έχω ζήσει  , κι όλα εκείνα που φαντάστηκα πως σίγουρα θα ζήσω αλλά ξέχασα να δώσω σημασία . .
Κι όταν βρω και αντικρύσω τον παλιό μου εαυτό , κι όταν βρω εμένα να μαι ένα παιδί πολύ μικρό  , θα με πάρω να γυρίσω σε αυτόν εδώ τον κόσμο , να τελειώσω το ταξίδι μιας ανάμνησης που ζω , μιας ανάμνησης που ζω και κάθε μέρα νοσταλγώ , να θυμάμαι να με κάνω πιο πολύ παρέα εγώ , πιο πολύ παρέα και να παίζω με εμένα , ένα παιδί πολύ μικρό.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου