Ειρήνη μεταξύ ανθρώπων - Πόλεμο με τους απάνθρωπους

poetry the soul's kingdom

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Τρικλοποδιάς - Μόνο μαγάπη και ξήπνημα ζωής μες τη δικιά μου φύση





Τριάντα αργύρια το πούλησα το καρφί που κάρφωσε το αίμα μου . Αλλά δε μάσησα , την πήρα την ψυχή μου πίσω . Γιατί γουστάρω .! Άμα πάρεις την καρδιά του αλλουνού και την κρατήσεις μες τα χέρια σου ζεστή κι αυτός δεν έρθει να την πάρει πρέπει να του τη δώσεις πίσω . Αλλά αν έρθει και την πάρει και μαζί με τη δικιά του πάρει και τη δικιά σου την ψυχή τότε είναι που θα πας να του την πάρεις . Μέχρι πριν καλά κρατούσες τη δικιά του την ψυχή σ ένα σακούλι μεταξένιο μαγικό και δεν την έδινες . Ήθελες να κρατήσεις έστω λιγάκι αίμα . Κι όταν ερχόταν και σου έκλεβε λίγο λίγο την ψυχή του που χες κλέψει απ αυτόν εσένα λιγούρα σ έπιανε κι ήθελες να ρουφάς μέσα στο μαγικό σακούλι δυό φορές από αυτό που δίκαια είχε πάρει . Ήταν δικό του  . Και τρεφόσουνα με αίμα σα βαμπίρ  . Κι όταν την πήρε πίσω την ψυχή του , ολόκληρη και ολοκληρωμένη , σαν εκδίκηση για το αίμα που χες πιεί πήρε και την δικιά σου πίσω , ολόκληρη . Και τότε πήγες  . Δεν σταμάτησες  . Δεν άντεξες . Κι όταν τον είδες σε ένα βλέφαρο βρήκες την πρώτη ευκαρία πέφτοντας πάνω του , σαν κατά λάθος , για να παρεις την ψυχή σου πίσω . Ήθελες μονάχα αυτό . Κι αυτός στην έδωσε σε μια ματιά , σε ένα βλέφαρο , σε ένα άγγιγμα χωρίς να το σκεφτεί . Και πάρτην πίσω . Και στην δίνω καθαρή . Γιατί είναι και η δικιά μου καθαρή και πεντακάθαρη . Τέρμα τα μάγια . Οι ντροπές . Τέρμα τα δίκαια κι άδικα και οι ανταλλαγές ψυχών . Όλα αυτά ? Βαρέθηκα .Κουράστηκα τώρα πια και θέλω να ξεκουραστώ . Απλά κι ωραία . Χωρίς μίσος . Χωρίς τίποτα . Μόνο μαγάπη και ξήπνημα ζωής μες τη δικιά μου φύση . Δεν μου την ξαναπαίρνεις πια , εσύ κι ούτε κανένας . Γιατί ησύχασα . Είναι ωραίο να χεις την ψυχή σου πίσω  . Να σαι σπίτι σου  , να απολαμβάνεις . Καθαρά . Και η ψυχή μου διαρκεί πάρα πολύ . Αιώνες είναι οι αμέτρητες στιγμές που χω να ζήσω . Χαίρομαι και για κάτι άλλο . Που χεις εσύ , την ψυχούλα σου ολόκληρη σε σένα πίσω . Να την έχεις για δικιά σου για να νιώθεις ασφαλής . Θέλω και γω το ίδιο και για μένα . Με μένα θα αράξω  , Με μένα θα γουστάρω . Κι όποιος γουστάρει με τον κόσμο μου ας έρθει  , αλλά δε θα υπνωτιστώ , μην προσπαθήσεις να με υπνωτίσεις . Δε γουστάρω . Παρέα θέλω απλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου